Brendiranje i  Digitalni Mediji

Design, Brendiranje, Marketing Portfolio

Digitalni mediji i novi marketing

Digitalni mediji trenutno prolaze kroz period velike tranzicije. Prelazak sa analognog na digitalno znači kraj oskudice. Analogni mediji skupi su za proizvodnju i distribuciju, a to stvara velike barijere. Ipak digitalni svet je nesto potpuno novo, nova realnost. Svi proizvode sadrzaj. Borba za privlačenje paznje je vazna u takvom okruzenju. Takodje, takvo okruzenje stvara situacije u kojoj potrošač fragmentira svoju paznju jer ga privlače različite karakteristike  i aplikacije. Mnogo je veca ponuda oglasa od potraznje. To je naravno oborilo cene sto direktno utiče na prihode izdavača i oglašivača a rezultiralo je situacijom gde su svi prinudjeni da svoje “analogne dolare zamene digitalnim penijima”.

Era štampanih medija je svakako završena. Ipak, to ne znači da su novine mrtve. Urednica “NewYork Timesa” je svoje dnevne novine nazvala “novinskim izveštajem”. Ona je priznala da se novine danas više citaju onlajn nego u štampanoj formi.

Najveci izazov za novinske kuce je da svoje zaposlene obuče za rad po internet biznis modelu. Novine ce morati da postanu manje po obimu, na primer. Morace više da se fokusiraju na ono sto je vazno, a manje na ono sto je bespotrebno.