SEO Alati za SEO Majstora

Posted by | March 20, 2014 | Optimizacija sajta, SEO | No Comments

SEO optimizacija sajta – alati za pomoć ekspertima

Zašto SEO experti imaju simptome ADD-a (ADD: poremećaj paznje)?
Od današnjih SEO experata se očekuje da mnogo rade. Ne bi bio čudno da imaju neki poremećaj.
Dobar SEO expert danas je:

  • Tehnički vešt
  • Ekspert za analitiku
  • Konsultant za “juzabiliti”*
  • PR genije
  • Korisnik društvenih mreža kojima pristupa strategijski da bi one ustvari dale pravi rezultat
SEO optimizacija sajta Expert

SEO EXPERT MAJSTOR MANAGER

Malo li je?

Svi ovi kvaliteti se obično ne mogu pronaći u jednoj osobi (bar ne u onoj meri u kojoj vi to očekujete). A, ukoliko vam i pođe za rukom da pronađete nekog ko poseduje sve ove kvalitete, on sasvim moguće ima neki od ovih poremećaja (kao pomenutu ADD).  Znajući to, možemo zaključiti da kvaliteti koji ih čine dobrim ekspertima takođe mogu i da ih odvedu na stranputicu, zaboravljajući šta ustvari pokušavaju da postignu.

SEO alatke za organizovanje i uspešno okončavanje posla
Kada sam prvi put pisao na ovu temu nije bilo mnogo firmi na tržištu na nivou SEO menadžmenta.
Lično iskustvo naučilo me je da SEO expert (konsultant, analiticar, specijalist itd…) treba da bude u stanju da osigura da se dobre ideje i mišljenja svrstaju u odgovarajuću preporuku i završe/izvrše u određenim rokovima:

Da li je vaša firma ozbiljna po pitanju unapređenja procesa i projekt menadžmenta?
Da li formalno dokumentujete ceo proces i implementirate ga u robustni softver za upravljanje projektima?

Danas postoji mnogo alata koji mogu da pomognu SEO ekspertima da organizuju svoj rad, koji pokazuju dobre rezultate. 
Ne bih išao suviše daleko da podržavam neku posebnu kompaniju ali navešću nekoliko njih koje sam primetio:

Lindex
BrightEdge
Searchmetrics
Sycara
Conductor Searchlight

Možda još neki alati spadaju u ovu kategoriju (ako ih znate budite slobodni da ih dodate u komentarima), a ovo su samo neki koji bi mogli biti vredni vaše pažnje.
Reč je o tome da sada postoje alatke koje nisu postojala ranije. To samo govori o tome koliko je daleko SEO industrija otišla.
SEO alati nam pomažu da budemo odgovorni prema svojim klijentima/firmama i da zaradimo novac SEO marketinga, gde smo se možda borili da opravdamo troškove, zbog nedostatka transparentnosti onoga što radimo, nedostatka razumevanja u pogledu toga šta je trenutna vrednost propozicija, ili kolika bi bila vrednost određene prilike.
Ono što ćete naći u većini ovih alatki je integracija analitike, i vrednost „cene po kliku“ (odnosno „u slučaju da kupujete organski saobraćaj putem AdWords-a, koštaće vas X“ ili „potencijalna vrednost saobraćaja, ako dobijete pozicioniranje za ovu ključnu reč je X“) Iako možda nikad nećete zaista razumeti SEO, ipak ćete sigurno razumeti „vrednost“ i „potencijalnu vrednost“.
Kad SEO više ne bude crna kutija nego nešto što može da se razume, ljudi će više želeti da ulažu u njega.

I za kraj…
Kreiranje sistema i korišćenje alata za organizovanje posla držaće članove tima odgovornima, a dokazana vrednost će dodatno legitimizovati industriju koja je pre nekoliko godina bila smatrana propalom i sigurno će pomoći obolelima od poremećaja ADD-a da ne budu previše rastrojeni i da mogu normalno obavljati svoj posao.

*Usability is the ease of use and learnability of a human-made object. In software engineering, usability is the degree to which a software can be used by specified consumers to achieve quantified objectives with effectiveness, efficiency, and satisfaction in a quantified context of use.

Leave a Reply

Your email address will not be published.